Alla inlägg den 14 november 2012

Av Maria Thiger - 14 november 2012 04:43

Jag sitter här och tänker på mitt eget liv...

Jag sitter här och tänker på mitt eget liv
det har varit fullt av bråk och kiv
Sjävklarhet för andra främmande för mig
Jag har varit en rotlös liten tjej
Men jag vill så gärna visa att jag kan och vill
men ibland så räcker inte viljan till
Och då behövs det hjälp och stöd annars hamnar jag i nöd
och det är då jag alltid hittills har gett upp
Jag har sårat människor inte minst mig själv, ända sin mamma lämna mig
Jag har supit stulit och alltid flytt i väg
men en gång sa en häktesvakt
godnatt till mig
Åh jag vill så gärna visa och att jag kan och vill
men ibland så räcker inte viljan inte till
åh då behövs det hjälp och stöd annars hamnar jag i nöd
och det är då jag alltid hitills har gett upp

Visst har jag haft hem
många fosterhem och visst rå jag för det mycket själv
Men ven FAN gav dom rätten att blunda för ett barn
som anses ha rätt till kärleken
Åh jag vill så gärna visa att jag kan och att jag vill
men ibland så räcker viljan inte till

 Åh då behövs det hjälp att få....
Ja jag sitter här och tänker på mitt eget liv
som jag kämpar  med

Jag behöver erat stöd ni noncalerar mig
Men den här gången ska det inte knäcka mig
för jag vill så gärna visa att jag kan
och att jag vill och tänker inte ge mig utan strid
åh måste jag stå ensam för att stå upp för den jag är
Då ställer jag mig gärna bredvid


Ja måste jag stå ensam...




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards